دست نوشته های یک دیوانه - یاور مشیرفر

دست نوشته های یک دیوانه - یاور مشیرفر

در این وبلاگ شما دست نوشته های شخصی را می خوانید که خودش را یک «دیوانه تمام عیار» میداند. هر گونه انتشار این مطالب در هر جایی، بدون اجازه یا با اجازه از مؤلف، موجبات خوشحالی نویسنده را فراهم می آورد.
دست نوشته های یک دیوانه - یاور مشیرفر

دست نوشته های یک دیوانه - یاور مشیرفر

در این وبلاگ شما دست نوشته های شخصی را می خوانید که خودش را یک «دیوانه تمام عیار» میداند. هر گونه انتشار این مطالب در هر جایی، بدون اجازه یا با اجازه از مؤلف، موجبات خوشحالی نویسنده را فراهم می آورد.

یک لبخند

من از کی در زمینه «توسعه مهارت های فردی» محقق بوده ام که خودم خبر نداشته ام؟



صرفا با نوشتن یک نظر شخصی در یک وبلاگ شخصی و دوستانه، انسان ها یک شبه به «محقق در زمینه توسعه مهارت های فردی» تبدیل می شوند!

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 21:04 http://mohajerr.ir

آقا صداشو در نیار
بعضی محقق ها از همینجاها شروع کردن دیگه.مثل زمین خاکی میمونه برای فوتبالیستا.خیلی از مدیران کل هم همین شکلی شدن مدیر

ولمون کن استاد. من فقط در یک زمینه پژوهشگر بوده ام و هستم و البته خواهم بود. من از آدمی تعجب می کنم که به نویسنده وبلاگ «دست نوشته های یک دیوانه» لقب پژوهشگر داده!

فواد انصاری سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 20:08 http://foad-ansari.ir

اینو از کجا آوردی

بعضی وقت ها با گوگل کردن اسم خودت به مطالب جالبی میشه رسید. این هم کشف امشب من بود! این کامنت من در مورد بیشعوری در روزنوشته های محمدرضا شعبانعلی بود که به این شکل درآمده است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد