دست نوشته های یک دیوانه - یاور مشیرفر

دست نوشته های یک دیوانه - یاور مشیرفر

در این وبلاگ شما دست نوشته های شخصی را می خوانید که خودش را یک «دیوانه تمام عیار» میداند. هر گونه انتشار این مطالب در هر جایی، بدون اجازه یا با اجازه از مؤلف، موجبات خوشحالی نویسنده را فراهم می آورد.
دست نوشته های یک دیوانه - یاور مشیرفر

دست نوشته های یک دیوانه - یاور مشیرفر

در این وبلاگ شما دست نوشته های شخصی را می خوانید که خودش را یک «دیوانه تمام عیار» میداند. هر گونه انتشار این مطالب در هر جایی، بدون اجازه یا با اجازه از مؤلف، موجبات خوشحالی نویسنده را فراهم می آورد.

بی عنوان



تو مست مست سرخوشی من مست بی‌سر سرخوشم


                  تو مست مست سرخوشی من مست بی‌سر سرخوشم

                                               تو مست مست سرخوشی من مست بی‌سر سرخوشم

                                      تو مست مست سرخوشی من مست بی‌سر سرخوشم

                                                                    تو مست مست سرخوشی من مست بی‌سر سرخوشم

تو مست مست سرخوشی من مست بی‌سر سرخوشم


        در دیده من اندرآ وز چشم من بنگر مرا

زیرا برون از دیده‌ها منزلگهی بگزیده‌ام

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم شنبه 11 دی 1395 ساعت 03:39 http://outsideofheaven.blog.ir

این شاعرش کیه؟

http://ganjoor.net/moulavi/shams/ghazalsh/sh1372/

از دیوان شمس مولوی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد