دست نوشته های یک دیوانه - یاور مشیرفر

دست نوشته های یک دیوانه - یاور مشیرفر

در این وبلاگ شما دست نوشته های شخصی را می خوانید که خودش را یک «دیوانه تمام عیار» میداند. هر گونه انتشار این مطالب در هر جایی، بدون اجازه یا با اجازه از مؤلف، موجبات خوشحالی نویسنده را فراهم می آورد.
دست نوشته های یک دیوانه - یاور مشیرفر

دست نوشته های یک دیوانه - یاور مشیرفر

در این وبلاگ شما دست نوشته های شخصی را می خوانید که خودش را یک «دیوانه تمام عیار» میداند. هر گونه انتشار این مطالب در هر جایی، بدون اجازه یا با اجازه از مؤلف، موجبات خوشحالی نویسنده را فراهم می آورد.

آپدیت - درآمد از وبلاگ؟

دوستان عزیز که برای من پیغام هایی با این مضمون می فرستید.

من نمیخواهم وبلاگم هزاران و میلیون ها بیننده داشته باشد، نوشتن من فقط و فقط محض »نوشته شدن» است و نه به خاطر مخاطب.

من به مرگ مؤلف معتقدم و هر بار که می نویسم یکبار مرگ را تجربه میکنم و این احساس خوشایند شکوفایی و از نو زنده شدن را به هیچ چیزی نمی فروشم.

در ضمن من هم اکنون شغل و درآمد دارم و درآمدم برای زندگی کفایت می کند و چیزی هم برای پس اندازم باقی می ماند. بنابراین نیازی به کسب درآمد از وبلاگم هم ندارم. خوشحال میشوم اگر لطف کنید و برایم پیام نفرستید.


وبلاگ من دفترچه یادداشت من است و نه محل کسب درآمد یا تبلیغات.


از توجه شما پیشاپیش متشکرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد